Inschrijven voor een LUMO-vakantie: zo werkt het

Wil je inschrijven voor het LUMO-aanbod? Dat gaat zo: 

  • Inschrijven: Je kiest een vakantie die bij je past. De inschrijving komt op ‘te bevestigen’. Geen zorgen, het plekje wordt gereserveerd!
  • Kennismaking: We nemen contact op om samen de ondersteuningsnoden te overlopen. Dit kan telefonisch of via een huisbezoek. We werken hiervoor samen met Dito vzw.
  • Bevestiging: Je hoort van ons of je kan deelnemen. Als het niet lukt, zoeken we samen naar een alternatief.
  • Voorbereiding: De animatoren krijgen alle nodige info, zodat je goed begeleid wordt op vakantie.
  • Tijdens de vakantie: Wij zijn bereikbaar voor vragen of extra ondersteuning. De juiste contactgegevens vind je op de infobrief van de vakantie.
  • Na de vakantie: Je krijgt een evaluatieformulier en we bespreken samen hoe het verlopen is. 

Zo zorgen we ervoor dat je een fijne en veilige vakantie beleeft!

Schreef je in via het reguliere JOETZ-aanbod? Dan vink je 'extra ondersteuning' aan tijdens het inschrijvingsproces. Daarna nemen we contact op om samen de ondersteuningsnoden te overlopen. We volgen dan ook bovenstaand stappenplan.